Ca orice text, scrisoarea de intentie este structurata in 3 mari parti: introducere, cuprins si concluzii. Daca pentru primele 2 parti, informatiile prezentate sunt destul de usor de intuit, concluzia ramane partea cea mai grea in redactarea unei scrisori de intentie, din simplul motiv ca prin aceasta trebuie sa va atingeti obiectivul final, acela de a obtine un interviu.
Prin urmare, in ultima parte a scrisorii de intentie trebuie sa propuneti interlocutorului vostru o intalnire, dupa ce l-ati convins ca sunteti persoana potrivita pe care acesta o cauta. Desi la prima vedere poate parea dificil, modul in care formulati o propunere de intalnire trebuie sa fie unul cat mai natural si firesc, impus de circumstantele redactarii scrisorii de intentie.
Pentru a retine atentia destinatarului scrisorii de intentie, puteti relua in concluzie, pe scurt, competentele care va recomanda pentru postul urmarit. In plus, nu uitati sa puneti accent pe faptul ca sunteti dispusi si deschisi sa oferiti cat mai multe detalii despre experienta si aptitudinile voastre, fie la cerere, fie in cadrul unei intalniri.
Pentru mai multe informatii utile despre redactarea unei scrisori de intentie, consultati rubrica "Sfaturi" / "Scrisoare de intentie".
Cautati un MODEL DE CV? Un model CV este foarte important pentru a crea o candidatura perfecta, pentru obtinerea unui interviu sau chiar a unui loc de munca. Pentru a va ajuta in demersul pe care-l faceti, in aceasta rubrica, va punem la dispozitie mai multe modele de CV-uri.
» Citeste tot articolulScrisoare de intentie: Cum sa realizezi o scrisoare de intentie, cateva trucuri, exemple si modele de scrisori de Intentie, si ce greseli trebuie sa eviti atunci cand redactezi o scrisoare de intentie...
» Citeste tot articolulVa oferim Quizz-uri on-line interactive, pe diferite teme, pentru a va testa personalitatea si aptitudinile.
» Citeste tot articolul
Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania
studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing