Retelele sociale permit cresterea numarului de contacte si va ajuta sa fiti vizibili pentru angajatori. Dar ce retea sa alegeti? Ce informatii trebuie sa contina profilul vostru? Retelele de socializare sunt masuri complementare de cautare a unui loc de munca.
Crearea profilului pentru retelele sociale
Un profil pe o retea sociala nu este un CV, ci o mini-biografie. Este inutil sa detaliati toate informatiile din CV in cadrul profilului de pe retelele sociale. Trebuie sa oferiti informatii suficiente care sa-l ajute pe angajator sa evalueze profilul vostru.
Aratati interes pentru sectorul respectiv
Angajatorii nu cauta doar persoane cu experienta in domeniul in care-si desfasoara activitatea. Este foarte important sa demonstrati interesul si entuziasmul pentru a lucra si a va dezvolta in sectorul respectiv. Activitatea pe pagina de Facebook a companiei, pe contul de Twitter, aceste aspecte il pot convinge pe angajator de motivatia voastra de a face parte din compania pe care o conduce.
Alegerea cuvintelor cheie potrivite
In ceea ce priveste retelele profesionale, CV-ul ar trebui sa contina in primul rand cuvintele cheie relevante. Majoritatea angajatorilor incep selectarea CV-urilor in functie de aceasta sursa de baza. Incercati sa indicati cele mai importante responsabilitati si calitati care ar putea sa-l determine pe angajator sa-si doreasca sa va cunoasca.
Pentru a fi remarcati de catre angajatori este important sa fiti activi pe forumurile de discutii specializate pe sector de activitate, pe regiuni sau domeniu de formare. Avand in vedere faptul ca nu puteti sa fiti activi pe toate retelele sociale, incercati sa alegeti o retea generala si una axata pe un anumit domeniu sau sector de activitate.
Inainte a crea un profil pe o retea sociala incercati sa descoperiti fiecare retea si sa identificati profilul acesteia. Facebook, de exemplu, ofera informatii suficiente cu caracter personal, insa nu ofera informatii suficiente despre calitatile si experientele anterioare ale candidatilor.
Chiar daca nu toti angajatorii folosesc in prezent aceste mijloace media, acestea va permit sa evidentiati experientele voastre intr-un anumit domeniu si va ajuta sa va remarcati.
Personale sau profesionale, cele doua mari categorii de retele sociale sunt folosite din ce in ce mai mult in ultima perioada. Este foarte important sa invatati sa va gestionati identitatea virtuala.
» Citeste tot articolulSunteti angajati de ceva timp in cadrul companiei si aveti dificultati in a va face recunoscuti de sef, acesta nu va ofera posibilitatea sa va remarcati? Cum rezolvati acesta situatie?
» Citeste tot articolulVenim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.
» Citeste tot articolul
Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania
studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing