Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Utilizarea eficienta a adresei de mail profesionale

Utilizarea eficienta a adresei de mail profesionale

Utilizarea eficienta a adresei de e-mail profesionale

Utilizarea eficienta a adresei de mail profesionale

Pentru multe persoane mesageria electronica este un mijloc de comunicare indispensabil in mediul profesional.


Pentru a trimite documente, pentru a stabili intalniri, pentru a furniza informatii sau pentru a rezolva conflicte, e-mail-ul este mijlocul de comunicare cel mai utilizat in mediul profesional.

Cu toate acestea gestionarea eficienta a casutei de mail poate provoca dureri de cap utilizatorilor. Intre timpul pierdut in cautarea unui mesaj vechi, dificultatile in organizarea eficienta a e-mail-urilor prioritare si problemele care pot sa apara in pregatirea unor e-mail-uri, exista multe capcane.

Asemeni biroului sau spatiului in care va desfasurati activitatea si casuta de mail poate rapid sa se transforme intr-o dezordine generala. Este foarte important sa grupati e-mail-urile primite in functie de proiectele in curs, de destinatar si de natura lor.

Cu siguranta, mesageria voastra este formata dintr-o baza enorma de contacte profesionale. Colegi, dar si clienti si furnizori, toti sunt destinatari cu care comunicati in mod constant. Cu toate ca pastrarea datelor de contact nu este o problema, este de preferat sa se pastreze o forma completa si structurata a acestor informatii.

Utilizarea mesageriei electronice a revolutionat comunicarea. Cu toate acestea exista anumite reguli iar nerespectarea acestora ar putea conduce la conflicte atat in cadrul intern, cat si extern.

Nu este indicata folosirea adresei de e-mail profesionale in scopuri personale. In aceeasi masura, evitati sa comunicati adresa de e-mail profesionala prietenilor sau sa o folositi pentru inregistrarea pe site-uri care nu au legatura cu domeniul in care va desfasurati activitatea.



Mai multe despre "Utilizarea eficienta a adresei de mail profesionale":

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Personale sau profesionale, cele doua mari categorii de retele sociale sunt folosite din ce in ce mai mult in ultima perioada. Este foarte important sa invatati sa va gestionati identitatea virtuala.

» Citeste tot articolul

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Sunteti angajati de ceva timp in cadrul companiei si aveti dificultati in a va face recunoscuti de sef, acesta nu va ofera posibilitatea sa va remarcati? Cum rezolvati acesta situatie?

» Citeste tot articolul

Solutii pentru un job nou

Solutii pentru un job nou

Venim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania