Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Sfaturi pentru a fi mai fericiti la locul de munca

Sfaturi pentru a fi mai fericiti la locul de munca

Sfaturi pentru a fi mai fericiti la locul de munca

Sfaturi pentru a fi mai fericiti la locul de munca

In perimetrul limitat al biroului trebuie sa tineti cont de cateva elemente concrete pentru a putea fi fericiti: un echilibru intre viata privata si cea profesionala, o atmosfera sanatoasa si relaxanta, posibilitatea de a fi creativ.

Munca nu este facuta tot timpul cu placere. In prezent realizarile personale sunt in stransa legatura cu locul de munca. Cine are un loc de munca unde merge din placere si este fericit in acel mediu, cu siguranta va fi o persoana mult mai multumita si pe plan personal.

Este adevarat ca pentru a prospera trebuie sa trecem peste anumite obstacole si trebuie sa incercam sa gasim un echilibru intre viata profesionala si cea personala. De aceea, venim in ajutorul vostru cu cateva solutii care sa va ajute sa lucrati cu placere si sa fiti fericiti la locul de munca.

Gestionarea stresului la locul de munca – Principalul inamic de la locul de munca, stresul, ameninta in mod constant activitatea noastra zilnica. In mediul profesional existenta unor presiuni este aproape inevitabila. Totusi, este posibila identificarea acestora si atenuarea impactului lor negativ.

Identificarea semnelor – Anticiparea este cheia! Unele semne sunt evidente: oboseala cronica, lipsa entuziasmului... Daca starile de furie, disconfort, nerabdare, devin tot mai frecvente, trebuie sa stiti ca v-ati atins limitele. Pentru aceste stari, care in cele din urma devin nocive, trebuie sa se incerce eliminarea lor inca din momentul identificarii.

Munca suplimentara – Orele suplimentare au devenit un obicei intalnit tot mai des in mediul profesional. Nu trebuie sa uitati ca acest lucru necesita mult stres si presiune si, pe termen lung, poata sa duca la probleme de sanatate. Cel mai indicat este sa va fixati obiectivele in asa fel incat sa puteti sa le realizati in timpul stabilit. Cand acest lucru nu este posibil, consultati-va cu colegii si sefii!

Gestionarea timpului – Un factor important de stres la locul de munca este timpul. Un sentiment tot mai frecvent intalnit in cazul angajatilor este faptul ca ziua de munca este tot mai scurta. Pentru a gestiona cat mai bine timpul trebuie sa va organizati cat mai eficient, sa va stabiliti prioritatile si sa va planificati timpul cat mai bine. Organizarea eficienta a timpului reduce nivelul de stres!

Se poate, dar este foarte putin probabil sa fiti fericiti in fiecare zi la locul de munca. Cu toate acestea, trebuie sa faceti tot ce va sta in putinta pentru a reusi sa fiti multumiti.

 



Mai multe despre "Sfaturi pentru a fi mai fericiti la locul de munca":

Colaborarea cu seful: erori care trebuie evitate

Colaborarea cu seful: erori care trebuie evitate

Oricare ar fi contextul trebuie sa pastrati o relatie buna cu seful vostru. Acest lucru poate sa va ajute in cariera voastra profesionala.

» Citeste tot articolul

Cum dezvolti un management modern si eficient?

Cum dezvolti un management modern si eficient?

Tehnicile de management se actualizeaza permanent. Fiecare companie este in cautare de instrumente care nu trebuie doar sa fie moderne, ci si sa raspunda nevoilor actuale.

» Citeste tot articolul

Solutii pentru un job nou

Solutii pentru un job nou

Venim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania