Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Multitasking: cum sa ramaneti eficienti la job?

Multitasking: cum sa ramaneti eficienti la job?

Multitasking: cum sa ramaneti eficienti la job?

Multitasking: cum sa ramaneti eficienti la job?

Dupa cum se stie, creierul nostru este incapabil sa faca mai multe lucruri in acelasi timp. Cum ar trebui sa procedati pentru a reusi sa fiti productivi si sa indepliniti toate sarcinile de la locul de munca?


Indeplinirea mai multor sarcini in acelasi timp presupune o organizare foarte bine pusa la punct, mai ales daca nu doriti sa va petreceti noptile la birou. Pentru a sti de unde si cu ce sa incepeti, o prima solutie ar fi stabilirea unei liste de prioritati. Fiecare sarcina trebuie sa fie clasificata in functie de doua criterii: urgenta si importanta.

Chiar daca sunteti fan al listelor zilnice cu sarcini care trebuie indeplinite, trebuie sa stiti ca acestea trebuie sa fie flexibile, sa includa si aspecte neprevazute. Este foarte dificil de planificat o zi de 8 ore.

Indeplinirea mai multor sarcini intr-o perioada foarte scurta de timp, necesita concentrare foarte mare. Este foarte important sa nu fiti deranjati foarte des in acest interval de timp. Cheia eficacitatii consta in limitarea intreruperilor! Alertele de la telefon sau e-mail trebuie sa fie dezactivate in tot acest timp.

Auto-analiza programului vostru este foarte importanta pentru a acorda prioritate sarcinilor pe care trebuie sa le indepliniti. Tot timpul exista o multime de lucruri in plus care trebuie realizate, fie pentru a-i multumi pe cei din jur, fie pentru a adauga valoare activitatii intreprinse.

De asemenea, ritmul biologic poate sa va ajute sa indepliniti cu brio mai multe sarcini. In functie de perioada zilei in care sunteti mai activ si de perioada in care va puteti concentra cel mai bine, puteti sa stabiliti sarcinile dupa importanta si prioritate.

Daca in timpul in care ati acordat atentie deosebita o perioada mai indelungata unui singur subiect, simtiti ca va pierdeti concentrarea, este timpul sa luati o pauza sau sa incercati sa va ocupati de un alt subiect. Cu toate aceastea, trebuie sa stiti ca trecerea intr-un timp foarte rapid de la un subiect la altul conduce in mod inevitabil la erori.

A fi hiperactiv la locul de munca este distractiv si plin de satisfactii, dar nu neaparat eficient!



Mai multe despre "Multitasking: cum sa ramaneti eficienti la job?":

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Personale sau profesionale, cele doua mari categorii de retele sociale sunt folosite din ce in ce mai mult in ultima perioada. Este foarte important sa invatati sa va gestionati identitatea virtuala.

» Citeste tot articolul

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Sunteti angajati de ceva timp in cadrul companiei si aveti dificultati in a va face recunoscuti de sef, acesta nu va ofera posibilitatea sa va remarcati? Cum rezolvati acesta situatie?

» Citeste tot articolul

Solutii pentru un job nou

Solutii pentru un job nou

Venim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania