Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Gestionarea timpului : cheia succesului

Gestionarea timpului : cheia succesului

Gestionarea timpului : cheia succesului

Gestionarea timpului : cheia succesului

Fie ca sunteti antreprenori, directori sau angajati, fiecare se confrunta la un moment dat cu gestionarea singurei resurse care este cu adevarat rara - timpul.


Cum timpul nu poate fi stocat, este intotdeauna consumat, prost sau bine, depinde de situatie. Am decis sa venim in ajutorul vostru cu cateva metode eficiente de gestionare a timpului. Scopul nostru este, pe de o parte, de a oferi cateva metode de ameliorare rapida a gestiunii timpului si, pe de alta parte, de a oferi cateva idei noi care vor sa-si imbunatateasca performantele.

Iata sfaturile noastre pentru o gestionare eficienta a timpului:

Trebuie sa stiti sa optimizati la maxim timpul pe care-l aveti. Agenda voastra pentru o anumit azi nu trebuie sa diferenta intre viata voastra personala si cea profesionala.

-  Trebuie sa aveti o viziune clara a prioritatilor voastre, fie ele personale sau profesionale.

-  Trebuie sa invatati sa va fixati un numar rezonabil de sarcini si prioritati pentru o zi.

-  Trebuie sa va cunoasteti limitele si sa reflectati de doua ori inainte sa va asumati un angajament.

- In fiecare week-end este bine sa analizati programul pentru urmatoarea saptamana, incercand sa acordati o atentie deosebita sarcinilor importante.

- In fiecare seara incercati sa faceti un bilant foarte rapid al zilei care a trecut. In acest fel puteti sa vedeti daca respectati planningul stabilit si daca totul a decurs asa cum ati planuit.

- Daca este posibil, incercati sa nu va planificati mai mult de 50% din timpul unei zile. Tot timpul apar urgente si sarcini neprevazute.

Speram ca acest articol sa va ajute in gestionarea timpului si… ca nu v-am facut sa va pierdeti timpul citindu-l!



Mai multe despre "Gestionarea timpului : cheia succesului":

Gestionarea timpului : cheia succesului

Gestionarea timpului : cheia succesului

Fie ca sunteti antreprenori, directori sau angajati, fiecare se confrunta la un moment dat cu gestionarea singurei resurse care este cu adevarat rara - timpul.

» Citeste tot articolul

Al doilea job

Al doilea job

Necesitatea pentru al doilea job apare, de obicei, din dorinta de a creste veniturile. Totusi, exista si persoane, care fac acest lucru din placere, mai ales daca isi gasesc un job care ii ajuta sa se dezvolte profesional.

» Citeste tot articolul

Solutii pentru un job nou

Solutii pentru un job nou

Venim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania