Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Gestionarea emotiilor la locul de munca

Gestionarea emotiilor la locul de munca

Gestionarea emotiilor la locul de munca

Gestionarea emotiilor la locul de munca

Furie, bucurie sau tristete, mediul profesional genereaza zi de zi multe emotii, pozitive sau negative. Este destul de dificil sa va controlati atunci cand este agitatie in jurul vostru. Sfatul nostru este sa incercati sa va gestionati emotiile in fata colegilor!


Vreti sa refuzati violent o cerinta a superiorului? Va doriti sa fugiti chiar inainte de o intalnire cruciala, sa tipati de bucurie in momentul in care sunteti avansati sau sa izbucniti in lacrimi cand cititi raportul de evaluare al companiei? Toate aceste emotii fac parte din viata profesionala a oricarei persoane. Este esential sa invatati sa comunicati mai bine si sa va adaptati la situatii diferite cu calm.

Psihologii au stabilit doua principii de baza. In primul rand, pentru a putea sa gestionati emotiile, trebuie sa le detectati. In al doilea rand, este esential sa luati in considerare starea de spirit a celor din jur pentru a evita conflictele.

Este foarte important sa invatati sa adoptati atitudinea potrivita in functie de situatie. Adesea, este dificil sa ramaneti calmi in fata anumitor situatii sau emotii. Pentru a gestiona cat mai bine emotiile la birou este important sa apelati la anumite tehnici.

Daca va confruntati cu agresivitate, stres si aveti tendinta de a fi prea impulsivi, este esentiala relaxarea. Puteti sa apelati la specialisti care organizeaza sedinte individuale sau de grup prin care veti invata cum sa va relaxati si sa anulati tensiunile. Pentru a reusi sa depasiti situatiile de stres de la locul de munca trebuie sa apelati si la ajutorul colegilor.

Mediul de lucru este foarte important pentru a putea sa va gestionati cat mai bine emotiile la birou! Totusi, pentru a reusi sa fiti echilibrati din punct de vedere emotional la birou, este foarte important sa aveti o viata echilibrata si in afara mediului de lucru.



Mai multe despre "Gestionarea emotiilor la locul de munca":

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Retelele sociale: cum va puneti in valoare?

Personale sau profesionale, cele doua mari categorii de retele sociale sunt folosite din ce in ce mai mult in ultima perioada. Este foarte important sa invatati sa va gestionati identitatea virtuala.

» Citeste tot articolul

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Cum rezolvati un conflict cu seful?

Sunteti angajati de ceva timp in cadrul companiei si aveti dificultati in a va face recunoscuti de sef, acesta nu va ofera posibilitatea sa va remarcati? Cum rezolvati acesta situatie?

» Citeste tot articolul

Solutii pentru un job nou

Solutii pentru un job nou

Venim in ajutorul vostru cu sfaturi pentru a putea face fata provocarilor cu care o sa va confruntati in demersul vostru pentru a gasi un nou loc de munca.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania