Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » Cariera si experienta profesionala » Cum ne organizam pentru a fi eficienti?

Cum ne organizam pentru a fi eficienti?

Cum ne organizam pentru a fi eficienti?

Cum ne organizam pentru a fi eficienti?

Timpul este cel mai mare dusman al angajatilor : pentru unii trece prea incet iar pentru altii prea repede.

Persoanele care au o problema cu timpul la birou si nu-si dau seama cum trece acesta, au nevoie de un plan prin care sa-si organizeze toate activitatile si este foarte importanta o agenda in care sa fie notate toate sarcinile si intalnirile prevazute pentru o zi. Este foarte importanta indeplinirea tuturor sarcinilor deoarece multi superiori sau clienti nu accepta ca si scuza « timpul ».

Pentru a putea face fata timpului trebuie sa ne planificam toate activitatile, dar trebuie sa avem in vedere ca pe parcursul zilei apar mereu probleme neprevazute, care nu trebuie neglijate. Este foarte important sa-ti organizezi timpul in asa fel incat sa raspunzi la toate mailurile, sa raspunzi la toate telefoanele si sa-ti asculti si colegii si sefii.

Pentru a putea reusi sa le rezolvi cu bine pe toate acestea cel mai important este sa le faci pe toate la momentul potrivit : atunci cand primesti un mail este bine sa raspunzi imediat, deoarece exista posibilitatea sa uiti de el pentru cateva zile, atunci cand suna telefonul este bine sa raspunzi deoarece apoi sigur vei uita cine te-a sunat, mai ales daca au fost mai multe apeluri la care n-ai raspuns, si pe colegi si sefi este bine sa-i asculti si sa-i ajuti atunci cand au nevoie, etc.

Este important sa ne impunem date limita la care trebuie sa fie gata proiectele, iar in acea zi sa fie cu adevarat terminate pentru a nu putea influenta negativ urmatoarele proiecte. Pentru a putea face fata cu brio tuturor activitatilor trebuie sa va cunoasteti foarte bine si sa stiti care va sunt limitele, sa stiti in ce moment al zilei sunteti mai activi si sa profitati din plin de acest lucru.

Pentru a reusi sa iti organizezi timpul cat mai eficient trebuie sa urmezi urmatorii pasi :

    -          Fixeaza-ti scopurile
   -       Stabileste-ti prioritatile
   -       Invata sa spui
« NU »  
    -          Profita de timpul de asteptare (din autobuz, taxi) 
    -          Concentreaza-te pe sarcina care necesita cea mai rapida rezolvare.

Tot timpul prioritatile noastre se schimba, de aceea trebuie sa ne adaptam viata si timpul acestor schimbari!



Mai multe despre "Cum ne organizam pentru a fi eficienti?":

Model CV

Model CV

Cautati un MODEL DE CV? Un model CV este foarte important pentru a crea o candidatura perfecta, pentru obtinerea unui interviu sau chiar a unui loc de munca. Pentru a va ajuta in demersul pe care-l faceti, in aceasta rubrica, va punem la dispozitie mai multe modele de CV-uri.

» Citeste tot articolul

Scrisoare de intentie

Scrisoare de intentie

Scrisoare de intentie: Cum sa realizezi o scrisoare de intentie, cateva trucuri, exemple si modele de scrisori de Intentie, si ce greseli trebuie sa eviti atunci cand redactezi o scrisoare de intentie...

» Citeste tot articolul

Quizz Cariera

Quizz Cariera

Va oferim Quizz-uri on-line interactive, pe diferite teme, pentru a va testa personalitatea si aptitudinile.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania