Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » CV: Curriculum Vitae » CV: atrage atentia angajatorului in 6 secunde

CV: atrage atentia angajatorului in 6 secunde

CV: atrage atentia angajatorului in 6 secunde

CV: atrage atentia angajatorului in 6 secunde

6 secunde. Acesta este timpul pe care il acorda angajatorul CV-ului tau. Afla ce trebuie sa faci ca sa-i atragi atentia asupra informatiilor esentiale.


Un studiu american a stabilit ca timpul mediu pe care il petrece un angajator citind un CV este de 6 secunde. Desi este greu de crezut, 6 secunde sunt suficiente pentru evidentierea informatiilor de baza care sunt cautate la prima selectie a unui CV.

Atunci cand are in fata un CV, ochii angajatorului se opresc asupra catorva elemente: nume, titlul ultimului job si al companiei angajatoare, experientele anterioare si perioadele de angajare corespunzatoare si in cele din urma, educatia. In functie de informatiile pe care le gaseste in aceste rubrici, angajatorul va decide daca va retine sau nu candidatura ta. Iata ce trebuie sa faci pentru a optimiza aceste rubrici din CV:

Prima secunda: angajatorul se uita la numele tau
Nu pierde aceasta prima secunda obligandu-l sa caute numele tau in alta parte decat sus in stanga sau pe centrul paginii. Profita de acest prim moment pentru a adauga imediat sub datele tale de contact, ultima diploma obtinuta si limbile straine pe care le cunosti, ca sa le poata observa in acelasi timp.

A doua si a treia secunda: ochii sai cad pe job-ul actual
Imediat dupa ce a vazut cum te numesti, angajatorul se va uita la postul pe care il ocupi in prezent, la numele companiei si la perioada de angajare. Daca lucrezi la o companie cunoscuta, este suficient sa evidentiezi numele acesteia cu caractere ingrosate. Daca numele companiei nu spune nimic angajatorului, mentioneaza cateva date despre aceasta (sector de activitate, numar angajati etc.).

Profita de parcursul angajatorului de la nume la postul ocupat pentru a insera intre cele 2, sub forma de titlu, caracteristicile cheie ale job-ului pe care il cauti: numele postului si orasul/regiunea sau sectorul de activitate.

A patra si a cincea secunda: angajatorul se uita la job-urile anterioare
Posturile ocupate anterior prezinta mai putin interes decat cel actual. Prin urmare, ajuta-l pe angajator sa castige timp, punand in evidenta numai acele competente care nu au fost deja mentionate in cadrul job-ului actual. Daca pana aici informatiile i s-au parut interesante, angajatorul va depasi cele 6 secunde, insistand si asupra informatiilor legate de educatie, cursuri si diplome obtinute.

A sasea secunda: Punct ochit, punct lovit!
In cea de-a sasea secunda, daca profilul corespunde cu postul propus, CV-ul tau va fi citit a doua oara cu mai multa atentie. Si chiar daca nu te incadrezi intru totul in tipologia candidatului cautat, faptul ca ai CV-ul structurat si ca ii prezinti angajatorului exact ceea ce cauta este un punct foarte bun de lansare pentru CV-ul tau.

Informatiile listate mai sus sunt esentiale pentru angajator si trebuie identificate in 6 secunde!



Mai multe despre "CV: atrage atentia angajatorului in 6 secunde":

Noi tendinte in CV: QR code

Noi tendinte in CV: QR code

Mai nou, angajatorii gasesc in CV-uri noile coduri de bare ce ascund diverse informatii interesante despre candidati.

» Citeste tot articolul

Cum ascundeti

Cum ascundeti "defectele" din CV fara a fi prinsi?

Pentru a avea un CV valoros, nu trebuie sa mintiti, ci sa prezentati informatiile in asa fel incat micile "defecte" sa nu iasa in evidenta.

» Citeste tot articolul

Cum redactam un CV entry level

Cum redactam un CV entry level

Aflati care sunt elementele pe care trebuie sa puneti accent in CV atunci cand doriti sa candidati pentru o pozitie entry level.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania