Recrutam.ro - Ghidul carierei tale

Contact
Home » Sfaturi » CV: Curriculum Vitae » CV-ul rezistent la criza

CV-ul rezistent la criza

CV-ul rezistent la criza

CV-ul rezistent la criza

Oricine stie ca piata muncii trece acum printr-o perioada mai dificila. Sunt din ce in ce mai multi candidati, dar mai putine oferte. Acest lucru duce la o concurenta foarte mare.

1) Nu va multumiti doar cu actualizarea CV-ului

Daca nu ati mai fost in cautarea unui loc de munca de multi ani, ati putea fi tentati sa va actualizati CV-ul, sa adaugati experiente recente si sa-l trimiteti angajatorilor. Dar continutul CV-ului, probabil vechi de cativa ani, nu mai este cu siguranta in vigoare. Puteti, de exemplu, sa eliminati cateva informatii despre formarea voastra initiala sau referintele care sunt depasite. Cel mai bine ar fi sa redactati un CV nou!

2) Reflectati asupra tipului de CV

CV-ul cronologic este cel mai folosit. Acesta permite prezentarea experientei voastre profesionale in ordine invers cronologica, dar acest format nu pune in evidenta competentele si experienta voastra.

Daca ati avut perioade lungi de inactivitate, puteti opta pentru un CV tematic, care va pune accentul mai ales pe competentele si realizarile voastre. Un CV tematic poate fi ales si in cazul in care doriti sa va reorientati cariera.

3) Insistati pe criteriile economice

In aceasta perioada, companiile incearca prin toate mijloacele posibile sa-si reduca cheltuielile. Astfel, in rubrica « Experienta profesionala », incercati sa explicati cum ati contribuit la rezultatele bune ale angajatorilor precedenti. Pentru a fi cat mai convigatori, incercati sa prezentati in cifre, aportul vostru adus companiei.

4) Personalizati continutul

Una din principalele etape in redactarea CV-ului consta in adaptarea continutului la fiecare companie si job. Personalizati CV-ul in asa fel incat sa raspunda cat mai precis nevoilor angajatorului. Astfel, insistati pe anumite experiente mai mult decat pe altele. Acest lucru va necesita mai mult timp si munca, dar trimiterea unui CV personalizat dovedeste angajatorului ca stiti ce vreti, dar demonstreaza si interesul vostru pentru compania respectiva. In acest mod va veti putea distinge de ceilalti candidati.

5) Exploatati scrisoarea de intentie

Tinand cont de conditiile economice actuale, este posibil ca experienta voastra profesionala sa cunoasca perioade de inactivitate. Scrisoarea de intentie va permite sa raspundeti angajatorului la eventualele intrebari in legatura cu aceste perioade. Profitati de acest avantaj si explicati faptul ca nu ati fost complet inactiv in aceste perioade. Fiti cat mai precisi, este cel mai bine!

Pentru a reusi sa obtineti job-ul la care visati trebuie sa aveti un CV bine pus la punct, cu o experienta profesionala care sa sustina candidatura voastra si, in plus, pentru a mari sansele de reusita puteti incerca sa depuneti CV-ul direct la responsabilul de recrutare!



Mai multe despre "CV-ul rezistent la criza":

Model CV

Model CV

Cautati un MODEL DE CV? Un model CV este foarte important pentru a crea o candidatura perfecta, pentru obtinerea unui interviu sau chiar a unui loc de munca. Pentru a va ajuta in demersul pe care-l faceti, in aceasta rubrica, va punem la dispozitie mai multe modele de CV-uri.

» Citeste tot articolul

Scrisoare de intentie

Scrisoare de intentie

Scrisoare de intentie: Cum sa realizezi o scrisoare de intentie, cateva trucuri, exemple si modele de scrisori de Intentie, si ce greseli trebuie sa eviti atunci cand redactezi o scrisoare de intentie...

» Citeste tot articolul

Quizz Cariera

Quizz Cariera

Va oferim Quizz-uri on-line interactive, pe diferite teme, pentru a va testa personalitatea si aptitudinile.

» Citeste tot articolul


InapoiSus
 

Va recomandam: CV-ul rezistent la criza

Utilizator inregistrat?

parola uitata?
 

Gaseste-ti jobul potrivit:

 

Keywords :

Copyright © recrutam.ro 2007 - Toate drepturile rezervate - Termeni & conditii - Contact - Site Map - ISEOM - Recrutam.ro is Managed by Ellipse Marketing Romania

studiu de piata - studii de piata - cercetare de piata - cercetare marketing

© ELLIPSE MARKETING Romania